Wykorzystaj najnowsze technologie
i zwiększ efektywność swojej firmy
dzięki podpisom elektronicznym
Jesteśmy autoryzowanym partnerem Certum - dostawcy najpopularniejszego
e-podpisu w Polsce
Podpis elektroniczny
w aplikacji SimplySign
To mobilny, kwalifikowany podpis elektroniczny, którego możesz używać na smartfonie, tablecie, laptopie lub komputerze. Podpisujesz elektronicznie dokumenty, bez konieczności używania kart i czytników.
Ty wybierasz przez jaki okres ma być ważny: 1 rok, 2 lub 3 lata.
Nie wiesz, który e-podpis wybrać? Zobacz porównanie TUTAJ.

Podpis elektroniczny
z kartą i czytnikiem
Podpis elektroniczny Certum Mini – podpisuj dokumenty za pomocą karty i czytnika. Dodatkowo niewielkie rozmiary ułatwiają przenoszenie czytnika.
Podpis elektroniczny Certum Standard – standardowy zestaw do składania podpisu elektronicznego.
Ty wybierasz przez jaki okres ma być ważny: 1 rok, 2 lub 3 lata.
Nie wiesz, który e-podpis wybrać? Zobacz porównanie TUTAJ.

Dlaczego warto wybrać e-podpisy od Certum?
Dostęp 24/7
Podpisuj dokumenty niezależnie od tego gdzie i w jakiej strefie czasowej jesteś.
Zgodność
ePodpis z certyfikatem kwalifikowanym w pełni odpowiada podpisowi odręcznemu. Działa w zgodzie z najpopularniejszymi systemami elektronicznego przepływu informacji.
Jak skorzystać z e-podpisu?
01/Kup podpis elektroniczny
Możesz to zrobić wygodnie w naszym sklepie online lub kontaktując się z nami telefonicznie/e-mailowo.
02/Zweryfikuj tożsamość
Aby podpis elektorniczny był ważny, musisz przejść przez procedurę weryfikacji tożsamości. Możesz to zrobić online lub spotkać się z naszym doradcą.
03/Korzystaj z podpisu
Możesz już elektronicznie podpisywać różnego rodzaju dokumenty z mocą podpisu odręcznego.