Pieczęć elektroniczna

Wyświetlanie wszystkich wyników: 2

Pieczęć elektroniczna Certum
To usługa zaufania, która służy do pieczętowania dokumentów elektronicznych. Doskonałe rozwiązanie, które możesz wykorzystywać m.in. do:

Pieczętowania oficjalnej korespondencji elektronicznej
Dokumentów
Faktur elektronicznych

Możesz wybrać pieczęć w chmurze lub z czytnikiem:

Z czytnikiem (ważny 1 rok, 2 lub 3 lata)
Bez czytnika (ważny 1 rok, 2 lub 3 lata) – dedykowany dla osób posiadających własny czytnik kart kryptograficznych

Kwalifikowany certyfikat pieczęci elektronicznej nie zawiera danych osoby fizycznej, a jedynie dane podmiotu posiadającego osobowość prawną (tj. organizacji, firmy, podmiotu administracji publicznej).

Pieczęć elektroniczna Certum jest zgodna z europejskim rozporządzeniem eIDAS, dlatego dokumenty opieczętowane pieczęcią elektroniczną zachowują pełną moc prawną oraz dowodową.

Aktywacja certyfikatu wymaga potwierdzenia tożsamości

Aktywacja certyfikatu wymaga potwierdzenia tożsamości. Jest to usługa świadczona odpłatnie w Firmowym Punkcie Certum, Punkcie Partnerskim Certum lub u Notariusza, zgodnie z obowiązującym w wybranym miejscu cennikiem.

Koszyk