Przyspiesz obieg dokumentacji i proces podpisywania dokumentów
Firmy i instytucje publiczne
Gdzie możesz wykorzystać epodpis?
Epodpis, nazywany też podpisem elektronicznym, może być wykorzystywany w różnych celach biznesowych. Szczegóły zdalnego podpisywania dokumentów regulują ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (art. 78), Ustawa z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz.U. Nr 130, poz. 1450 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r.
Warto pamiętać, że kwalifikowany podpis elektroniczny ma takie same skutki prawne jak podpis odręczny, dlatego możesz go wykorzystać m.in. do podpisania:
- umów B2B i B2C
- umów cywilno-prawne
- umów sprzedaży
- umów o pracę
- pełnomocnictw
- faktur
- dokumentacji przetargowych
- kontraktów menadżerskich
- przetargów i aukcji elektronicznych
- dokumentacji wewnątrzfirmowej (regulaminy, zarządzenia, wnioski urlopowe, delegacje, świadectwa pracy i inne)
- kontaktów z urzędami
- dokumentacji HR
Podpis elektroniczny to proste i wygodne rozwiązanie
Jak podpisać dokumenty epodpisem?
Przygotuj dokument w formacje PDF
Podpisz go kwalifikowanym podpisem elektronicznym
Wyślij do właściwej osoby
Jakie są zalety epodpisu?
Szybkość
Jednocześnie podpisujesz cały dokument i wszystkie jego załączniki.
Bezpieczeństwo
E-podpis chroni dokumenty przed fałszerstwem. Jest o wiele trudniejszy do podrobienia w porównaniu z podpisem odręcznym.
Wygoda
Możesz podpisywać dokumenty niezależnie od tego, gdzie jesteś.
Zgodność z prawem
Podpisy elektroniczne od Certum są zgodne ze wszystkimi regulacjami prawnymi.